پرهام پرهام ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

پرنده کوچولو

یک ماهگی پرهام

1390/12/16 11:10
370 بازدید
اشتراک گذاری

 

 خاطرات پرهام کوچولو آنچه که به یادگار خواهد ماند

 

قربون خوابیدنت 

 
پرنده قشنگم:

  

باآمدن توبهترین وزیباترین لحظات وارد کلبه خوشبختیمان شد  

تو را از خدائی خواستم که به رحمت بی کرانش ایمان دارم

 پس برایم بمان وبدان که تابی نهایت عاشقانه دوستت داریم.

 

 

 

 

 

نگاهت را قاب میگیرم 

در پس آن لبخند که به ما شور و نشاط زندگی می بخشد

 "امروز روز توست"

 

  "تولدت مبارک"

 

 

Animated avatar 100x100     سال۱۳۸۹

 

 

پرهام:پرهام یکی از قدیمیترین نامهای پارسی باستانی (مخفف پیر همه) و به   

معنیفرشته خوبیهاست. همچنین نام پارسی و کهن یکی از پیامبران اوللعزم است،  

قبل از آنکه با نام حضرت ابراهیم و از طریق قرآن به ایرانیان معرفی گردد.  

این اسمی بود که ما برای نی نی کوچولوی شیرینی که خدا 2 دیماه1389 

بهمون هدیه داد، انتخاب کردیم. توی کارت شناسایی نوزاد نوشته شده: بیمارستان MRIشیراز  

 وزن: 2کیلو  قد: 44  دور سر: 31 آبکار8 همه چیز عالیه، پس مشکل کجاست؟ مامانی چرا نمی خندی؟  

 مگه نمی دونی مامان شدی!؟؟

 

 

تصاوير جديد زيباسازی وبلاگ , سايت پيچك » بخش تصاوير زيباسازی » سری ششم www.pichak.net كليك كنيد  

 

                                   بخوانید اندر احوالات پرهام رااز ابتدا تا کنون

تویه شب زمستونی  تصاوير زيباسازی ، كد موسيقی ، قالب وبلاگ ، خدمات وبلاگ نويسان ، تصاوير ياهو ، پيچك دات نت www.pichak.net وقتی دو هفته ای مونده بود که به دنیا بیام حال مامان و بد

 کردم ومجبورش کردم بره بیمارستان،اونجا به مامان گفتنdoctor.gif که نی نی نیت داره که به دنیا بیاد خلاصه روز دوم دیماه توی یه روز زمستونی به دنیا اومدم.از همون روز اول بخاطراینکه

زود اومده بودم تو بیمارستان بستری شدم تا 23 روز بگذریم که چقدر مامان وبابا و.... رو اذیت کردم.

 

  نازنینم، تولدت و همین طور ورودت به خونه برام شروع یه زندگی دوباره بود.

 

                             

فدات شم 

  

جیگرتو 

قربون چشای خمارت 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)