پرهام پرهام ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

پرنده کوچولو

شش ماهگی

1390/12/16 11:17
293 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا ساز  فونت زيبا ساز  فونت زيبا ساز  فونت زيبا ساز  فونت زيبا ساز  فونت زيبا ساز                       

 

۶ ماهگی با کمک می نشستم، غذای کمکی هم ازاین ماه شروع شد. 

من عاشق شیرموزم

 

          قربون نشستنت

                                    

 

قسم به تار عنکبوت،به مرغ باغ ملکوت،همیشه و همه جا میگم : دنیا فدای تار موت

عسلم 

 

 اینم عکس پرهام گلی با مبیناجون

پنج ماهگی

 

 

   ازاین ماه بود که دیگه مجبور بودم دوری مامانو تحمل کنم آخه مرخصی مامان تموم شد و مامانی 

 باید برگرده سرکار     

 

ازهمون روز اول رفتم خانه مامان زهرا البته روزهائی که باباعلی شیراز هست پیش بابائی هستم. 

 خونه مامان زهرا حسابی خوش میگذره بادائی علی ومادر وبابا جواد حسابی سرگرم هستم واذیت می کنم.     

پدر بزرگ خوبم
همیشه مهربونه
وقتی كه پیشم باشه
برام آواز می خونه
مادر بزرگ نازم
خیلی برام عزیزه
هرچی غذا می پزه
خوشمزه و لذیذه
وقتی با اونها باشم
غصه و غم ندارم
دنیا برام قشنگه
هیچ چیزی كم ندارم

 

     

 

 

 

 

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)