پرهام پرهام ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 27 روز سن داره

پرنده کوچولو

یازده ماهگی

1390/12/16 11:42
262 بازدید
اشتراک گذاری

 

عزیز دلم:شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز               

 امروز میخوام چند سطری از احساساتم را نسبت به تو بهترینم

 بنویسم . از محبت و عشقی که به تو دارم عسلم نمیدونی از داشتن

 ملوسکی مثل تو چقدر خوشحال و شکرگزارم عاشقانه و با تموم

وجودم دوست دارم هر چقدر هم از دوست داشتنت بگم بازم کم گفتم

 دنیا با تو برام یه رنگ دیگه ای داره نفسم به نفس تو بنده و هروز خدا را شکر می گوییم که فرشته ای مثل تو رو خدابه ما هدیه داد.

 

یادش بخیر روز اول که تو بیمارستان بغلت کردم و به چهره نازنین و

معصوم تو خیره شدم احساس قشنگی بهم دست داد حس مادرانه

خیلی لذت بخشه که با هیچ کلمه ای نمی توانم بیان کنم.

 

خدایا شکرت من مادر شدم مادر. پاره ی تنم جیگر گوشه ام بغلم بود

اون روز زیباترین و بهترین روز زندگی من و بابا بود که هیچ وقت از

ذهنمان پاک نمی شود.

شیطونکم امروز دقیقاً ۱۰ ماه و۲۴ روز است که قدم به دنیای ما

گذاشتی قربون قدمای خوشکلت برم امیدوارم صد سال زنده باشی تنت

 سالم و دلت شادو لبت خندان باشه .

منو بابا عاشقتیم و دوستت داریم . 

خداوندا تو را شکر و سپاس می گویم که فرزند سالم و نازیی رو به ما

هدیه کردی

 

 

شکلَــَک هآی رّمیـــ ـنآ

 

 

اولین عید قربان وغدیر رو به پرهام کوچولوی نازم تبریک میگم

 

راستی پرهام نازم چندروزی هست که بلد شده دست می زنه

دست دسی باباش میاد  

 

قربون دست زدنت

فدات شم

دنیامی

نفس مامان

عشقم

 

 

 

 

                                

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (1)

مامان آنیسا
8 اسفند 90 12:13
ایشالا 120 ساله بشی نی نی ناز