پرهام پرهام ، تا این لحظه: 13 سال و 4 ماه و 14 روز سن داره

پرنده کوچولو

1+12

1391/7/25 8:17
681 بازدید
اشتراک گذاری

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

بهونه قشنگم سیزده ماهگیت مبارک

 

 

فرشته آسمونی من

سالروز زمینی شدنت مبارک

 

تمام دارایی من قلبی است که در سینه دارم و برای تو می تپد ، آن را به تو تقدیم میکنم.

قربونت برم

زندگی قشنگ ما وقتی داشت یکنواخت می شد خدا یکی از فرشته هاش را از آسمون کم کرد و تو را به ما هدیه داد تا زندگی ما روز به روز قشنگ تر و شیرین تر بشه ، و ما با همه وجودمان پاره تن و عصاره زندگی مان را دوست می داریم و روز تولدت را جشن می گیریم .

تولدت مبارک

 

وجود تو تنها هدیه گرانبهایی بود که خداوند من را لایق آن دانست

و هدیه من به تو نازنین قلب مادری است که فقط برای تو میتپد

عاشقانه و صادقانه دوستت دارم

فدای خندت مامان

نفسم همه کسمامروز ۱۳ ماه و۲۰روزه که قدم به دنیای ماگذاشتی قربون اون قدمای خوشکلت برم .دیشب واسه چکاپ رفتیم پیش خانم دکتر ماشالا همه چی عالی بود

وزن ۱۲ کیلو ماشالا

قد ۸۱.۵ بازم ماشالا

الان سه تامروارید خوشکل داری دوتا پائین یکی بالا باباجواد بهت میگه دندون ذرتی البته یه مروارید کوچولو هم داری که هرازمدتی میاد ودوباره قایم میشه که فکر کنم تا چند روز دیگه اونم پیداش بشه.

نفسم این روزهاچند ثانیه ای روی پاهای خوشکلت می ایستی وچند قدمی حرکت می کنی قربونت برم.همش میگی بابا هرچی میگم بگو مامان بازم میگی بابا فدات شم دنیامی .

 

دنیای منی

عاشقتم

 

 

فونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا سازفونت زيبا ساز

 

نازنین ماه شب چارده من گل خوش رنگ و لعاب زندگی

یکبهار میگذره از زندگیت آرزومه باشی همیشگی

میدونی همین دیروز بود انگاری صبح جمعه که دنیا اومدی

اسمت همپرهامه واسه ی اینکه از بین اینهمه اسم پسر

عاشق اسم تو شدیم ای گل پسر خب دیگه یواش یواش بزرگ شدی

حالا مرد کوچک خونه مونی ولی بعضی موقع ها شیطونکی

خونه لبریز میشه از حجم سکوت شب که چشاتو روی هم میزاری

ماه برات قصه میگه تو رختخواب وقتی که ستاره ها رو میشماری

برات آرزوی خوشبختی دارم تو لباس دومادی ببینمت

صورت قشنگتو ببوسمو توی آغوش خودم بگیرمت

 

 

قربونت برم مامیدوسه روزه که دستمون ومیگیری راه میری هرکی میاد خونمون زود می بریش تواتاقتخودت از میز ومبل بالا میری، دیگه مامان میگی

دوسسسسست دارم

 

 

 

 

 

پرهام جونم : همه زندگیمــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــــی

 

پسندها (0)
شما اولین مشوق باشید!

نظرات (0)